2016. március 18., péntek

11. "Én szerelmes vagyok beléd"

Hellobello :)
Meghoztam az új részt.
Szerintem ez az eddigi legesleghosszabb, amit valaha írtam:D
Remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket:)
Jó olvasást!



"Hiányzol"... Ez az egy szó ismétlődött folyamatosan a gondolataimban, és a lelkem legmélyén lévő érzelmeimet is a felszínre hozta.
Visszafordultam felé, és a szemébe néztem. Ő elengedte a csuklómat, és kezeit az enyémbe helyezte, majd összekulcsolta az ujjainkat. Tekintetét az enyémbe fúrta, valami reakcióra várva. Én csak álltam vele szemben, és azon agyaltam, mit kellene tennem, amikor hirtelen az ölébe rántott, bennem pedig vegyes érzések kavarogtak. Elfordítottam a fejem, és a padlónak szenteltem a figyelmemet, mintha csak valami érdekes lenne rajta. Niall a fülem mögé tűrt néhány kósza tincset, és megsimította az arcomat. Mutatóujját az államba akasztotta, ezzel elérve, hogy a szemébe nézzek. Kíváncsian pillantott rám kék íriszeivel.
Lovaglóülésben helyezkedtem el az ölében, hogy szemben legyek vele, majd mély levegőt vettem.
- Most csak viccelsz, ugye? - kérdeztem halkan.
- Nem. Egyáltalán nem - mondta, majd tenyereit az orcámra tette. Kezeimet az övére raktam, és megkönnyebbülten sóhajtottam. -Tudod, az elmúlt hetekben rengeteget gondolkodtam valamin.
- Micsodán?
- Azon, hogy... Hogy mi mik vagyunk. Mármint egymásnak.
Egy pillanatra oldalra néztem, és elgondolkodtam. Vajon mik vagyunk? Barátok? Nem hinném.
- Hát... Magam sem tudom, de biztos, hogy nem barátok.
- Szóval... Ez nem barátság, de akkor mi?
- Fogalmam sincs, Niall. Valahogy rá kell jönnünk.
- Azt hiszem, tudom, hogy hogyan - emelte rám tekintetét.
- Hogyan?
- Mit érzel irántam? - mondta közelebb húzva magához.
Mély levegőket vettem, és a pillangók repdesni kezdtek a gyomromban. Ni megsimogatta a hátam, és válaszra várva pillantott felém,
- Már rengetegszer elmondtam, hogy szeretlek, Niall.
- És én is szeretlek Cassidie. De ez így nem elég. Mást kell kitalálnunk.
- De mégis mit?
- Ez most fura lesz,de emlékszel amikor majdnem... Majdnem csókolóztunk?
- Emlékszem.
- Szóval... Azt kellene kideríteni, hogy mi játszódik le bennem, és benned, ha megcsókollak - jelentette ki.
A pillangóim újra életre keltek a gyomromban, és elakadt a lélegzetem. Mi legyen?
- Jó - nyögtem ki halkan.
Niall halványan elmosolyodott, és lassan közelebb húzott magához. Feszengve ültem az ölében, és próbáltam feldolgozni, hogy mi történik velem.
Az arcom pár centire volt az övétől. Kezeit a hátamról a derekamra csúsztatta, én pedig a vállára tettem. Hirtelen még közelebb rántott magához, és ajkait az enyémekre nyomta. Visszacsókoltam, majd szinte már elfeküdtem azon a kanapén. Niall fölém magasodva csókolt tovább, majd a karjaiba vett, és felállt. Lábaimat a padlóra tettem, és a hajába túrtam, ő pedig a fenekemre tette kezeit, majd vissza a derekamra. Szép lassan megszakította a csókot, közben visszaült a helyére, velem együtt. Zihálva elváltunk egymástól, és levegőért kapkodtunk.
Mélyen a szemembe nézett, és szólásra nyitotta száját, de közbevágtam
- Niall...
- Tessék - suttogta halkan
- Én - haraptam be a számat - Én szerelmes vagyok beléd.
- Azt hiszem, hogy én is beléd, Cassie - mondta, nekem pedig görcsbe rándult a gyomrom. Ez nem lehet. Alig tudom elhinni.
- Ühm... Akkor most mi lesz?
- Őszintén? Nem tudom.
- Mi lesz a barátságunkkal? Mi lesz velünk? Nem akarom ezt elrontani.
- Ez már régen nem barátság, legalábbis az én részemről.
- Mi? Mióta? - kérdeztem megdöbbenve. Ezek szerint mindig is bujkált benne ez az érzés?
- Az utóbbi pár hónapban.
- Figyelj. Ha már ennyire benne vagyunk a dolgokban... Nekem már az elejétől kezdve zavarosak voltak az érzéseim. Aztán mikor összevesztünk, sokat gondolkodtam. Hiányoztál, nagyon. De mikor elkezdtél nem foglalkozni velem, el akartalak felejteni. A fejembe vettem, hogy elfelejtelek, és már majdnem sikerült, amikor valami újra előhozta belőlem az érzéseim, és  rám zúdultak. Akkor is rengeteget szenvedtem, amikor barátok voltunk. Mi lenne akkor, ha együtt lennénk? Lehet, hogy még rosszabb lenne.
- Későn jöttem rá a dolgokra, igaz?
- Hát igen - mondtam. - És akkor... Mi legyen?
- Fáj kimondani, de... Egy időre kerüljük el egymást, hogy legyen időnk átgondolni a dolgokat. Talán így jobb lesz mindkettőnknek.
- Tudod Horan... Teljesen összezavartál mindennel. Elég sok mindent nem értek veled kapcsolatban. Például, hogy miért voltál Hollyval... Hogy miért küldtél felém olyan jeleket, ami megzavart engem. Nem tudom megérteni. Ahogy azt sem, hogy miért akartál megcsókolni a parkban. Akkor indult el benned valami? Vagy miért? - kérdeztem
- Azért te se vagy ártatlan ebből a szempontból. Te is kétértelmű jeleket küldtél felém. Te is összezavartál engem mindennel. Nem értelek.
- Hát, nem vagy egyedül. Én se értem magamat - mondtam, majd felálltam a kanapéról.
Niall megfogta a kezemet, és fel nézett rám.
- Ne menj el kérlek. Ezt  meg kell beszélnünk.
- Már eleget beszéltünk.
- Nem. Maradj itt. Felszaladok a szobámba valamiért - jelentette ki, és már futott is fel a lépcsőn.
Leültem, és láttam, ahogy a gitárjával a kezében leült velem szemben, és megpengette, majd pár másodperc múlva énekelt.
- Baby I, I wanna know what you think, when you're alone. Is it me? Yeah? Are you thinking of me? Yeah? - kezdte. Én csak ültem, és a kezében lévő gitárt nézve hallgattam csilingelő hangját, ő pedig folytatta a szöveget. - We' ve been friends now for a while, wanna know, when you that smile, is it me? Yeah? Are you thinking of me? Yeah? - énekelte, egész végig a szemembe nézve.
Zavaromban lehajtottam a fejem, és a dallamra koncentráltam.
Niall tovább játszott a gitáron, és belekezdett a refrénbe.
- Girl, what would you do? Would you wanna stay if I would say?
Halványan elmosolyodtam, s tekintetem Niallre emeltem, aki le sem vette rólam a szemét. Szeretem ahogy énekel. Gyönyörű hangja van. Lejátszott egy akkordot, és újra folytatta a refrént
- I wanna be last, yeah, Baby let me be your, let me be you're last first kiss. I wanna be first, yeah. Wanna be the first to take it all the way like this... And if you only knew, I wanna be last, yeah. Let me be your last, your last first kiss. - énekelte, majd felállt, és a gitárral a kezében elém sétált, és lenézett rám. Most sem vette le rólam a tekintetét, kék íriszeivel engem fürkészett, és gitározott.
- Baby tell me what the change. I'm afraid you'll run away if I tell you what I wanted to tell you...
Átlépkedett a másik oldalamra, megfogta a kezem, jelezve, hogy álljak fel, és megtettem. Velem szemben ácsorogva folytatta az éneklést
- Maybe I just gotta wait. Maybe this is a mistake. I'm a fool, yeah. Baby I'm just a fool, yeah. Girl, what would you do? Would you wanna stay if I would say?
Véget ért a versszak, és újra elénekelte a refrént, ugyanolyan csodálatos hanggal. Teljesen beleélte magát a zenélésbe, és folyamatosan rám nézett.
Mielőtt belekezdett az utolsó sorba, még közelebb jött hozzám.
- Let me be your last, your last first kiss - fejezte be.
Letette a gitárt a kanapéra, majd a derekamnál fogva magához rántott. A pulzusom körülbelül kétszázra emelkedett, és a gyomromban levő pillangók ma már sokadszorra életre keltek. Amikor már azt hittem, hogy ennél közelebb nem lehetnék hozzá, még szorosabban magához húzott; olyannyira, hogy összeért a szánk.
Hirtelen a csípőmre csúsztatta kezeit.
- Szeretlek - suttogta az ajkaimra.
- Szeretlek - mondtam ki végül én is.
Niall a falnak nyomott, és kezei lejjebb vándoroltak. Ajkait az enyémre tapasztotta, s -ma már másodszorra- megcsókolt, de úgy igazán.
Nekem pedig fogalmam sem volt arról, hogy most mi van köztünk.



Nagyon remélem, hogy nem utáltok a befejezés miatt:D
Húzom az agyatokat egy kicsit:))
Ha tetszett, írj véleményt, és iratkozz fel:)
A facebook csoport linkjét megtaláljátok a modulsávon, ha gondoljátok, csatlakozzatok.
xxC

4 megjegyzés:

  1. *---* TAKARODJ! Pont kijöttem a sokkból erre felteszed az új részt... Hagyál békén Ellenbruck! Felejts el amíg nem írsz egy következő részt...
    Tshövikeh C: <3
    xoxo NikyNickol

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Huh, hát, nem is tudom mit írjak. Eszméletlenül szépen fogalmazol, nagyon jó író vagy, és szerintem még sokra fogod vinni az ilyesfajta történetekkel. Gyönyörűen tudod leírni a dolgokat, huh, sokkos állapotban vagyok. Várom a kövit! :) Dundi szeret <3

    VálaszTörlés