2015. október 30., péntek

Köszöntő és megnyitó

Hát sziasztok!:)
Mielőtt feltenném a prológust, szeretném, ha kicsit többet megtudnátok arról, hogy miért is vágtam bele ebbe az egészbe, ki inspirált, és hogy ki segített ebben :)
De előtte elmondanám, hogy még soha nem volt semmilyen blogom, (eleinte féltem ebbe is belekezdeni) eddig még nem írtam történeteket sem, csak facebookon, egy csoportba, ahol admin vagyok, és kérésre alkottam *ke* (képzeld el...) sztorikat.
Na itt jön a képbe az a lány, aki szerint érdemes lenne belekezdenem egy blogba, Orsi ❤ ˙(remélem olvasod ezt, s látod, létrejött, amit akartam).
És aki közreműködött abban, hogy mindez, ami most itt van, megvalósuljon, az Barby. Rengeteget köszönhetek neki, irtó sokat segített, amiért nagyon hálás vagyok ❤
Gondolkodtam rajta, hogy mikor publikáljam a blogot, de ennek eljött már az ideje, szóval (már hivatalosan is) megnyitom :)
U.i.: A prólógus (terveim szerint) még ma felkerül :)❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése